WINACTIE Win een schoonmaakster!!

by Tamara

Als er iets is waar ik een ontzettende bloedhekel aan heb dan is het wel schoonmaken. Helaas is er haast niet aan te ontkomen en zeker niet als je 3 kinderen hebt. Op sommige dagen begin ik vol goede moed aan het huishouden en heb ik de ene kant van de kamer klaar en zodra ik aan de andere kant begonnen ben, wordt de hele hoop weer vakkundig overhoop getrokken! Dus ik ben al heel erg tevreden als het er hier redelijk netjes uit ziet en je niet struikelt over al het speelgoed. In de avond als ze dan op bed liggen ruim is alles snel op en dweil ik de boel en dan ben ik wel tevreden. Het zal je vast ook niet verbazen dat ik af en toe wel een paar extra handen kan gebruiken!

Win een gratis schoonmaakster!

Ik heb er af en toe wel eens aan gedacht om een schoonmaakster te nemen, iemand die 1 keer in de twee weken even een paar uurtjes even komt helpen om even flink wat werk te verzetten. Aan de andere kant vind ik dat dan ook weer een beetje onzin omdat ik tenslotte thuis ben en het dus zelf wel zou moeten kunnen. Maar 1 van jullie mag ik wel heeeeel blij maken met een gratis schoonmaakster! Iemand die je drie uur lang even komt helpen om jouw hele huis onder handen te nemen! Ideaal voor als je een drukke baan hebt, hoogzwanger bent of gewoon net als ik niet zo’n poetsheld bent!

Over Helpling.

Deze winactie wordt mogelijk gemaakt door Helpling.nl , Helpling is een site waar je suuuupermakkelijk binnen een minuut een schoonmaakster kunt boeken. Op de site staat:

”Helpling is een online platform dat huishoudens matcht met een ervaren, betrouwbare en verzekerde schoonmaakhulp. Binnen 60 seconden boek je via de website of app je eigen, gescreende hulp uit de buurt. Helpling’s missie is om mensen meer vrije tijd te geven terwijl ze kunnen genieten van een schoon huis!” 

Je kunt op de homepage van de site heel makkelijk zien of ze ook bij jou in de buurt actief zijn door je adres of postcode in te vullen! Vervolgens boek je in een paar klikken een schoonmaakhulp! Supermakkelijk!

 

Hoe doe je mee aan de winactie.

Wil jij graag meedoen met deze winactie en zo kans maken op een schoonmaakhulp voor 3 uur? Zo doe je mee!

  • Laat in een reactie achter dat je meedoet en waarom nou juist jij echt een schoonmaakster nodig hebt!
  • Like Themommydiaries op Facebook.

Vergeet niet om hier te kijken of Helpling wel beschikbaar is bij jou in de buurt.

Dat is het! Voor een extra winkans zou ik het heel erg leuk vinden als je mij wil volgen op Bloglovin. 

 

De winnaar krijgt volgende week  een mailtje van mij!

Misschien vind je dit ook leuk

32 comments

Dide Voorneman 16 maart 2016 - 21:04

Wow Wat wil ik dit graag winnen ?
Met m’n dikke buik van 32 weken, een rondrennende peuter & met de dag erger wordende nesteldrang zou dit een geschenk uit de hemel zijn.
Even ons huisje een goede voorjaarsschoonmaak geven, zou mij een hoop rust geven!
Wij gaan duimen! ???

Reply
Linda van Schie 16 maart 2016 - 20:52

Met 5 kids en beide een onregelmatige baan blijft er een hoop werk liggen. Het voorjaar is begonnen dus de grote schoonmaak komt er ook aan en kan zeker wat extra handen gebruiken!

Reply
Christa l 13 maart 2016 - 18:56

Ik doe graag mee. Zou het fijn vinden als iemand de ramen binnen en buiten zou Lappen. Elke keer als ik dat doe aan de buitenkant gaat het altijd regenen en waaien. Afgelopen jaar 3 x gedaan en was gewoon zonde van mijn tijd. Heb een hoekhuis dus genoeg ramen ?

Reply
Janneke 12 maart 2016 - 11:46

Oh, hier zou je ons zo blij mee maken!! Wij hebben het super met zn drietjes op 1 punt na. Er is altijd gezeur over het huishouden, als we ooit uit mekaar gaan zou het zomaar daar van komen. Ik kan alleen schoonmaken als die kleine slaapt en laat dat nou altijd te kort zijn om het hele huis te doen waardoor er veelste veel nog een keer goed gedaan moet worden ipv even snel.

Reply
Stephanie 12 maart 2016 - 10:50

Oh ja dit wil ik echt heel erg graag winnen!! Alleen niet voor me zelf, maar voor mijn ouders. Dit omdat wij al een tijdje een leuk bedankje voor ze zoeken. Ze hebben ons onwijs veel geholpen met onze verhuizing en doen nog steeds heel veel voor ons. Inmiddels is mijn moeder met haar eigen bedrijf gestart wat meteen goed loopt, dus ze kan genoeg hulp gebruiken met het huishouden. Ze maakte laatst zelfs een opmerking hierover dat ze het wel eens een keer zou willen ervaren. Dus dit zou een super cadeau zijn denk ik 🙂

Reply
janine 11 maart 2016 - 08:20

Super leuke winactie! Het is niet dat ik het zelf niet kan maar meer omdat ik lang niet aan alle extra dingen kom zoals ramen wassen, koelkast schoonmaken ect. Ik werk fulltime en heb daarnaast m’n zoontje en het huishouden en koken ook nog. Dus zou welkom zijn een keertje extra handje hulp! ? ik heb geen bloglovin anders had ik je daar ook graag op gevolgd.

Reply
Eline 10 maart 2016 - 13:07

Helaas is er bij mij in de buurt niks beschikbaar, want ik ben niet voor niets Luie Mama… Wel een gave actie!

Reply
Ilona 10 maart 2016 - 09:55

Wow! Dat is een coole actie. Ik loop vreselijk achter in mjn huishouden door allerlei omstandigheden. Drie uurtjes zou niet eens genoeg zijn denk ik, maar wel vreselijk welkom. Ik maak graag een kansje hierop.

Reply
Marijke 10 maart 2016 - 08:10

Wat een toffe winactie! Helaas zijn ze in het noorden van het land niet actief. Helaas!

Reply
Carlijn 10 maart 2016 - 06:17

Ohhhhh my dit wil ik zooooo graag winnen! Heb met m’n twins en een eigen bedrijf amper tijd om schoon te maken. Dit zou zo’n zo’n zo’n uitkomst zijn!

Reply
Suzanne Hin 10 maart 2016 - 00:13

Heel graag ik heb echt iemand nodig die bepaalde schoonmaaktrucjes heeft, want ik ben zelf door mijn trucendoos heen

Reply
Sylvana 9 maart 2016 - 22:38

Jeetje wat zou ik dit graag willen winnen! De combinatie 35.5 week zwanger met nesteldrang en vermoeidheid werkt niet echt. Helaas zie ik dat ze in mijn postcode gebied (Dordrecht) niet actief zijn.. snik

Reply
laury 9 maart 2016 - 21:24

Wauw.. dit zou gaaf zijn ! Ben momenteel 35,5 week zwanger en kan soms wel wat hulp gebruiken !

Reply
Charlotte 9 maart 2016 - 20:37

Oh dit zou ik wel willen winnen! Zooo fijn!

Reply
Fleur 9 maart 2016 - 20:32

Ja graaaaaag!!!!! Sinds ik ben begonnen met mijn blog Mama’s Liefste komt er nog maar weinig van het echt goed schoonmaken van mijn huis ? Een beetje hulp zou ik zeker kunnen gebruiken

Reply
Roxanne 9 maart 2016 - 20:28

Goede winactie! 😀 Ik vind een schoon en opgeruimd huis best fijn, maar daar kom ik soms echt niet aan toe. Iedere ochtend na de fles van de kleine doe ik alvast iets (rondje stofzuigen, doekje over de tafel, wasje in de machine) maar aan het einde van de dag kom ik elke keer tijd en energie tekort. Dus hulp zou fijn zijn, ook al is het maar voor een keertje!

Reply
Marijke 9 maart 2016 - 20:06

Zou het wel willen, mijn vloer mag wel een keer heel goed gedweild worden. Maar helaas zijn ze nog niet beschikbaar voor mijn postcode

Reply
Kim heddema 9 maart 2016 - 19:59

Wat een fantastische winactie! Wij doen heel erg graag me ❤️ We zouden eigenlijk altijd wel een schoonmaakster kunnen gebruiken met 2 kids en werkende ouders ?Maar waarom het nu helemaal ideaal zou zijn is omdat ons huis in de verkoop gaat aan het einde van deze maand. De 22e komen ze foto’s maken voor funda en dan 2 april de openhuizenroute. Met het oog op hopelijk heel veel kijkers zou het perfect zijn als ons huis er spik en span uit zou komen te zien? Kortom het zou een top timing zijn!

Reply
Vanessa Raffaela Sibma 9 maart 2016 - 19:40

Met een drukke baan, dreumes en vriend die redelijk veel van huis is, is schoonmaken van de badkamer iets waar ik niet aan toekom. Heel graag ontvang ik daar hulp voor:)

Reply
Olja rodel 9 maart 2016 - 18:59

Ik ben een ongelofelijke chaoot, geen schoonmaakheld en met een dochtertje van anderhalf die het ook leuk vind om met koekjes enzo te gooien door het hele huis.
Het is zo fijn om in een fris huis te zitten en al helemaal met iemand die helpt daarbij.
Even lekker het hele huis schoonmaken.
We hebben alleen geen huis maar een appartementje.

Reply
Nynke B 9 maart 2016 - 17:48

Binnenkort gaan wij aan het schilderen, dat wordt dus een puinzooi, daarna kan ik zeker wel wat hulp gebruiken met schoonmaken.

Reply
Roos 9 maart 2016 - 17:22

Ik hoorde ruim een jaar geleden voor het eerst over helpling. Ik was meteen enthousiast. Het leek me zeer handig om gebruik van te maken, de prijs was goed en je hoefde het niet structureel te doen. Helaas voor mij….. die vlieger ging niet op. Want destijds was er geen helpling in mijn buurt. En nu anderhalf jaar later n of steeds niet. Teleurstellend. …. ik woon midden in de randstad onder de rook van Rotterdam en praktisch naast Dordrecht. Zonde. Ik weet zeker dat er vraag naar is !

Reply
Maaike 9 maart 2016 - 17:08

Oh dit zou zo welkom zijn nu ik pruik zwanger ben met bijbehorende moeheid en misselijkheid. Eigenlijk gun ik het mijn man heel erg, want die doet nu dus bijna alles naast zijn fulltime baan.

Reply
Wilmaaa 9 maart 2016 - 17:05

Zeeland wordt niet vertegenwoordigd snik 🙁

Reply
Thea 9 maart 2016 - 16:58

ja, ik zou dit echt zo graag willen winnen. Ik ben de grootste rommelmaker die er, denk ik, bestaat. Mijn vader ruimt zijn huis altijd op nadat ik weg ben en ik ga pas opruimen als er bezoek komt. Al met al, dit zou zo fijn zijn, zo’n hulp voor de lenteschoonmaak.

Reply
Bregje 9 maart 2016 - 16:55

Oh Tam wat een geschenk uit de hemel! Na weken verbouwen en dan nog een operatie erachteraan kan mijn huis wel een finke poetsbeurt gebruiken! Dus pick meeeee!!

Reply
diane oppelaar 9 maart 2016 - 16:45

Herkenbaar! 3 lieve kindertjes…mijn baan en mijn opleiding….het eerste wat er bij inschiet is dan toch het schoonmaken, zij kunnen er niets aan doen dat ik terug naar school wilde….Iemand die me dan 3 uur zou bij staan, je weet wat ze zeggen…vele handen maken licht werk(tenzij het de handen van je gezin zijn dat maakt meer werk;););)

Reply
Tineke 9 maart 2016 - 16:45

Oke i`m in! Ik ben nu druk bezig met het afronden van mijn examens en over 9 weken uitgerekend. Voordat de baby komt zou ik graag het hele huis extra schoon willen hebben zodat ik volop kan gaan genieten van mijn zwangerschapsverlof!
Liefs Tineke

Reply
Karlien 9 maart 2016 - 16:36

Zou fantastisch zijn, zeker nu er om het huis gebouwd wordt en er overal stof ligt. Helaas zijn ze bij ons in de omgeving nog niet beschikbaar.

Reply
Dirischa 9 maart 2016 - 16:35

Heel graag! Heb een kleine vent van 11 maanden en ben 13 weken zwanger van de tweede dus dat schoonmaken is echt een moetje op het moment haha, een schoonmaakster zou heel welkom zijn hier!

Reply
elisabeth maria martina 9 maart 2016 - 16:30

laat het voorjaar maar komen, met een beetje hulp gaat dat zeker goedkomen

Reply
Marije 9 maart 2016 - 16:27

Oh wat lijkt het me heerlijk om dit te winnen! Ik heb enigszins last van nesteldrang en die buik zit me in de weg! Nu al, haha. Een schoonmaakster die me drie uur kan helpen met de voorjaarsschoonmaak lijkt me echt fantastisch.

Reply