Mama in de Makeover.

by Tamara

Ik was het al een tijdje helemaal zat hoe ik eruit zag. Zoals ik al in deze blog vertelde wist ik niet meer wat ik met mijn haar aan moest. Wilde ik het kort, lang, donker of toch licht? Nou, ik heb gewoon weer lekker impulsief de knoop doorgehakt en ik ben voor heel ander haar gegaan! Ben je benieuwd wat voor makeover ik ondergaan heb? Kijk dan snel verder! ( Wel alles lezen he? Niet stiekem doorscrollen!)

Mama in de Makeover.

Ik hakte de knoop door en besloot mijn haar weer donker te verven. Ik had het al de hele tijd een soort van balayage blond en om eerlijk te zijn was ik dat echt zat. Ik had al 5 jaar mijn haar niet geverfd en wilde het graag wat lichter. Dus hup, pakkie erin en klaar! In het begin was het nog wel mooi, maar na een tijdje begon het me te irriteren. Mijn haar groeide en het donkere gedeelte bij de wortels wat dus donker hoort, werd steeds groter. Ik stond dus voor de keuze of ik het weer zou blonderen of dat ik gewoon heel iets anders zou doen.

wat moet ik met mijn haar

zo was het dus.

Waarom niet weer blond.

Waarom ik het niet weer opnieuw geblondeerd heb? Nou om eerlijk te zijn was ik er nooit helemaal tevreden over. Het paste gewoon niet bij me. Als ik me opmaak, draag ik het liefst lekker donkere wenkbrauwen en eyeliner, maar met blond haar werd dat bij mij al snel wat to much. Er zijn genoeg mensen die dat juist heel goed kunnen hebben, maar wanneer ik me iets heftiger opmaakte zag ik er meteen uit alsof ik naar de kroeg ging.

Hoe donker wilde ik gaan.

Voordat ik stopte met het verven van mijn haar verfde ik het altijd heel donker. Donkerbruin en soms zelfs zwart. Ik heb van mezelf heel erg donker haar, dus ik vond het ideaal! Ik hoefde het amper bij te werken want die uitgroei zag je toch niet. Dus donkerbruin moest het weer worden. Ik heb er even over getwijfeld om mijn  haar rood te verven. Ik vind van dat mooie donkerrode haar zo ontzettend gaaf! Maar ik heb dat al een keer eerder gehad en behalve dat het gewoon ontzettend veel onderhoud is, (met speciale shampoos, steeds bijkleuren, overal afgeven) durfde ik die stap gewoon niet te zetten! Wie weet ooit! Haha!

makeover

Gister plaatste ik dit plaatje op instagram met 2 kleuren waar ik tussen twijfelde. Vrijwel iedereen stemde voor rechts, maar ik vond links toch ook wel heel erg mooi. Ik heb dus een soort middenweg gedaan. Ik heb de aanzet heeeeel erg donkerbruin geverfd en de rest van het haar 2 tinten lichter in een warme bruine kleur. Het verschil valt niet heel erg op, maar het geeft toch net even wat meer diepte aan het haar!

Het resultaat.

Waarschijnlijk hebben jullie al mijn gekwebbel overgeslagen en zijn jullie door gescrold naar de foto’s! Groot gelijk haha! Nou hierbij dus het resultaat!

10c5e8b6-2105-419a-92b5-33c2bccb0c35

 

makeover

Ennn wat vinden jullie van mijn mini makeover? Ik vind het altijd wel bijzonder om te zien wat een verschil een ander kleurtje maakt! Ik ben heel erg blij met deze nieuwe kleur!

 

( Ohja, die paarse kleur helemaal bovenaan is natuurlijk gewoon zilvershampoo van een paar weken terug 😛 )

Misschien vind je dit ook leuk

37 comments

Ineke 27 oktober 2016 - 13:55

Staat je goed. Zeker en vast geslaagd

Reply
Marijke 26 oktober 2016 - 21:34

De juiste keuze. Staat veel mooier dan het blonde. Jaloers ben ik wel een beetje. Prachtig haar!

Reply
Lilian 26 oktober 2016 - 14:52

Even wennen maar het staat je echt heel gaaf! Ik vind die donkere kleur voor de herfst een stuk beter.

Reply
Marloes 26 oktober 2016 - 13:39

Wow staat je echt heel mooi! Goede keuze geweest ☺

Reply
Martina 26 oktober 2016 - 12:49

Staat je goed !

Reply
Sabine 26 oktober 2016 - 11:46

Mooie warme kleur, staat je ontzettend goed!

Reply
Channah 26 oktober 2016 - 11:19

Ik vind het echt zoveel mooier staan, ik begin nu zelfs te twijfelen over mijn eigen haarkleur.. Als brunette vind ik dat als je je haar blondeert, het er zo gauw oranje/geel uit ziet, ik moet nu zelf ook weer naar de kapper om er een assige kleur doorheen te gooien, maar twijfel of ik niet gewoon voor de winter lekker donker ga. Iedere keer met zilvershampoo’s in de weer en elke zoveel weken naar de kapper.. Zoveel gedoe!

Reply
Patricia 26 oktober 2016 - 11:06

Mooie kleur. Staat je super goed.

Reply
Eline 26 oktober 2016 - 10:19

Super mooie kleur! Staat je erg goed.

Reply
Joke 26 oktober 2016 - 10:06

Super mooi!! Ik heb zelfs 3 kleuren in mijn haar; subtiel verloopje van heel donkerbruin naar lichter bruin. Ik hou ervan, je ziet er prachtig uit!

Reply
Sanne 26 oktober 2016 - 09:57

Wauw! Staat je echt super goed! Heb het hele verhaaltje gelezen hoor! Ik vind je verhaaltjes altijd leuk om te lezen!

Reply
Angélica 26 oktober 2016 - 09:50

Wauw, ik ben een stille lezer maar moest hierop reageren! I Love it!!! Het is echt prachtig.

Reply
Liess 26 oktober 2016 - 09:46

Ziet er super uit. Ik ga binnenkort juist weer terug naar blond (er) ?

Reply
Jaklien 26 oktober 2016 - 09:18

Prachtige kleur?!!

Reply
Bregje 26 oktober 2016 - 09:05

Knapperd!!! ?

Reply
Iva 26 oktober 2016 - 09:03

Ik heb gewoon het hele artikel gelezen hoor ☺️ Wat zie je er prachtig uit. Persoonlijk vind ik deze kleur beter bij je passen. Geslaagde make-over! X

Reply
Charlotte 26 oktober 2016 - 09:00

Mooi! Staat je erg goed!

Reply
Marjon 26 oktober 2016 - 08:51

Ik heb alles netjes gelezen hoor. 2 kleuren in je haar ?
Staat je mooi!

Reply
Esther 26 oktober 2016 - 08:41

Staat je heel mooi! Knap dat je het zelf doet met twee kleuren erin. Ik ben al twee jaar bezig van blond terug naar bruin te gaan maar het blonde komt steeds weer terug.
En..alles gelezen..leuk juist!

Reply
Michelle 26 oktober 2016 - 08:38

Ik vind het je echt heel erg goed staan!

Reply
Tannie Callie 26 oktober 2016 - 08:29

Mooooooiiiii!!!!!!? en je make up ook! Ik heb eerst keurig gelezen hoor?

Reply
Esther 26 oktober 2016 - 08:25

Love it!! Heel mooi, ik een jaar geleden ook afscheid genomen van blond, heel verfrissend. Staat jou prachtig!

Reply
Cassandra 26 oktober 2016 - 08:15

Hottieeeeeee ik glij hier van m’n bankje in het bushokje!!!

Reply
Josan 26 oktober 2016 - 08:09

Vamp! Mooi kleurtje. Je kijkt ook zo lekker zwoel de camera in. Hahaha

Reply
Nicole @ Everyday-Life.nl 26 oktober 2016 - 08:09

Ik vind het je prachtig staan!!

Reply
Angelique 26 oktober 2016 - 08:05

Echt super mooi! Staat je goed

Reply
Brenda 26 oktober 2016 - 07:05

Mooi!!

Reply
Loes Johanna 26 oktober 2016 - 07:04

Staat je heel mooi!

Reply
Manon 26 oktober 2016 - 07:02

Een heel ander gezicht! Staat erg mooi?

Reply
Carmelina 26 oktober 2016 - 07:01

Prachtig!!!

Reply
Saskia 26 oktober 2016 - 07:00

Wauw super mooi hoor! En knap ook dat je het zelf kan! Bij mij zou het een grote bende worden Haha.

Reply
Lesley 26 oktober 2016 - 06:59

Superleuk dit!!staat goed!

Reply
Gisella 26 oktober 2016 - 06:56

Staat je super zeg.

Reply
Mèlanie 26 oktober 2016 - 06:54

Staat je super tof. Zoals mijn moeder altijd tegen mijn zegt als ik het donkerder verf ‘staat volwassener haha’. Ook een lekker herfst kleurtje.

Reply
Marije 26 oktober 2016 - 06:49

Mooi hoor! Staat je goed! Respect ook dat je zelf met twee kleuren aan de slag gaat. Ik zou falen als een malle haha 🙂

Reply
Kelly 26 oktober 2016 - 06:46

Jaa heel mooi! Staat je goed ?

Reply
Christa 26 oktober 2016 - 06:34

Sodemieter! Heel erg gaaf! Staat je stukken beter!

Reply