De allernieuwste collectie van Zeeman voor kinderen!

by Tamara

Zeeman, het is zo’n winkel waar ik vroeger absoluut niet gezien wilde worden, maar tegenwoordig kom ik er echt ontzettend vaak! Ik ontving net een persbericht met de allernieuwste collectie van Zeeman en die wilde ik jullie heel erg graag laten zien!

PR4Kids.Zeeman.0000.zeeman_0000_32 PR4Kids.Zeeman.499.15141_packshots36
PR4Kids.Zeeman.599.15141_packshots35 PR4Kids.Zeeman.599.zeeman_599_81 PR4Kids.Zeeman.699.zeeman_699_27 PR4Kids_zeeman_399_2011631619118.zalm PR4Kids_zeeman_699_2011620110824.dessin_1 PR4Kids_zeeman_699_2011620119131.rood PR4Kids_zeeman_699_2011660783484.Dessin.2 PR4Kids_zeeman_699_2011695110828.dessin_3

Ik ben zowel voor mezelf als voor de kinderen heel erg fan van de ‘sailor’ trend. Dus ik vind het echt ontzettend leuk dat ze dit nu ook hebben verwerkt in de nieuwe collectie van de Zeeman! Het is weer een hele leuke afwisselende lijn met veel lichte kleuren en natuurlijk veel blauw!

hnxx_ZeemanSS1602

Ik dacht altijd dat de kwaliteit van kleding van zeeman echt veel onder deed voor ‘duurdere’ merken, zeker omdat Zeeman gewoon heel erg goedkoop is. Inmiddels weet ik dat dit echt onzin is. De kleding is van prima kwaliteit en ook nog ontzettend leuk voor de kleintjes! Ook moet ik zeggen dat een spijkerbroek van de Zeeman hier langer meegaat dat 1 van een duurder merk!

hnxx_ZeemanSS1601

 

De nieuwe zomercollectie hangt nu in de winkel! En natuurlijk zoals we gewend zijn, voor een hele leuke kleine prijs!

Kijk voor de hele collectie in de winkels van Zeeman of op Zeeman.com

Misschien vind je dit ook leuk

13 comments

Jessica 1 maart 2016 - 20:41

Leuke collectie!

Reply
MetMirjam 1 maart 2016 - 16:00

Leuke collectie hebben ze weer! Ik koop voor mijn dame ook graag bij de Zeeman, heerlijk betaalbaar en toch hartstikke leuk!

Reply
Rory 1 maart 2016 - 09:50

Leuk! en laat ik nu zelf ook een superleuk vest dragen van Zeeman. Ze hebben inderdaad ook superleuke kleertjes voor baby’s en kinderen.

Reply
Simone 29 februari 2016 - 21:33

Ahw die ‘message in a bottle’ vind ik vet leuk. Die basic vestjes lijken me ook wel wat 🙂

Reply
Charlotte 29 februari 2016 - 19:45

Ik ben groot fan van de basic van de Zeeman!

Reply
Anna 29 februari 2016 - 19:26

Ik vind de kleertjes er altijd wel erg leuk uitzien, maar ik vind de pasvorm minder goed dan die van duurdere kleertjes. Daarnaast zijn niet alle truitjes en vestjes van 100% katoen, wat ik zelf altijd erg belangrijk vind.

Reply
Mathiske's mama blog 29 februari 2016 - 18:59

Wat een leuke kleren! Binnenkort maar weer ns n rondje internet shoppen!

Reply
Liess 29 februari 2016 - 18:29

Heb vorige week echt super leuk stelletje gekocht voor de baby. Ik koop daar sowieso graag babypakjes. … wist je dag je daar trouwens ook zwitsal doekjes hebt voor maar 1.79 ?
Vroeger kwam ik trouwens ook echt niet bij zeeman in de buurt, sinds ik zwanger werd wel… helaas kan ik er voor mezelf amper winkelen

Reply
Susanne 29 februari 2016 - 18:16

Heel gaaf!! Zeeman heeft idd echt leuke kleertjes voor de kids!

Reply
Bregje 29 februari 2016 - 17:18

I love Zeeman! ?

Reply
Kelly 29 februari 2016 - 15:40

Ik ben laatst inderdaad heel goed geslaagd, echt superleuke kleren voor baby’s/kinderen hebben ze daar! Leuke prints, hip en betaalbaar ??

Reply